
Zamówienia złożone do godziny 13.00 wysyłamy tego samego dnia (o ile towar jest dostępny z magazynu).
98 % przesyłek kurierskich dociera do naszych klientów już następnego dnia.
Czas i koszt dostawy zależy od rodzaju przesyłki (więcej informacji w stopce strony).

Dostępne sposoby płatności:
- przelew tradycyjny
- płatność gotówką przy odbiorze (kurier lub odbiór w siedzibie firmy)
- przelew online (Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl)
Dla Państwa wygody towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DPD oraz InPost. W ofercie posiadamy także listy polecone Ecommerce oraz Paczkomaty.
Nowość !!
W celu usprawnienia odbiorów przesyłek firma InPost od tego roku wprowadziła możliwość płatności kartą dla przesyłek pobraniowych. Nie musicie Państwo mieć przygotowanej, odliczonej gotówki, ponad 2,5 tysiąca kurierów InPost zostało wyposażonych w mobilne terminale płatnicze.
Zobacz katalogi do pobrania,
certyfikaty i pozostałe PDF.

Zwroty i reklamacje
Termin
Jeśli chcesz zwrócić towar, jako konsument masz do tego prawo w ciągu 14 dni.
Procedura
Należy przesłać oświadczenie informujące o decyzji o odstąpieniu od umowy. Dla Państwa wygody stworzyliśmy formularz dostępny w pliku WORD oraz PDF, który należy przesłać na adres biuro@eko-kraina.pl. Formularz można wysłać również pocztą (Bioires Filip Kosim ul. Na stoku 15, 35-321 Rzeszów).
Proszę wybrać formę zwrotu, która jest dla Państwa wygodna.
Zwrot towaru
Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy obsługa sklepu wysyła informację o czasie obioru zwracanych produktów. Obowiązkiem klienta jest zabezpieczenie towaru oraz przygotowanie przesyłki do odbioru w wyznaczonym terminie.
Zwrot pieniędzy za zakup
Sklep w ciągu 14 dni roboczy od otrzymania zwrotu towaru, zwraca pieniądze na konto wskazane przez klienta.
Reklamacje
Procedura
W celu złożenia reklamacji prosimy o wysłanie formularza reklamacyjnego. Dla Państwa wygody stworzyliśmy formularz dostępny w pliku WORD oraz PDF, który należy przesłać na adres biuro@eko-kraina.pl. Formularz można wysłać również pocztą (Bioires Filip Kosim ul. Na stoku 15, 35-321 Rzeszów).
Proszę wybrać formę zwrotu, która jest dla Państwa wygodna.
Termin
Sklep rozpatruje reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni, a o podjętych czynnościach informuje Klienta