
Zamówienia złożone do godziny 13.00 wysyłamy tego samego dnia (o ile towar jest dostępny z magazynu).
98 % przesyłek kurierskich dociera do naszych klientów już następnego dnia.
Czas i koszt dostawy zależy od rodzaju przesyłki (więcej informacji w stopce strony).

Dostępne sposoby płatności:
- przelew tradycyjny
- płatność gotówką przy odbiorze (kurier lub odbiór w siedzibie firmy)
- przelew online (Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl)
Dla Państwa wygody towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DPD oraz InPost. W ofercie posiadamy także listy polecone Ecommerce oraz Paczkomaty.
Nowość !!
W celu usprawnienia odbiorów przesyłek firma InPost od tego roku wprowadziła możliwość płatności kartą dla przesyłek pobraniowych. Nie musicie Państwo mieć przygotowanej, odliczonej gotówki, ponad 2,5 tysiąca kurierów InPost zostało wyposażonych w mobilne terminale płatnicze.
Zobacz katalogi do pobrania,
certyfikaty i pozostałe PDF.

Regulamin
§ 1
Postanowienia wstępne
1. Sklep internetowy eko-kraina, dostępny pod adresem internetowym www.eko-kraina.pl prowadzony jest przez Filipa Kosim prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Bioires Filip Kosim wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 8132953511.
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
Oferta, składanie zamówień
1. Realizacja sprzedaży w sklepie eko-kraina.pl- zwanym dalej Sklep, odbywa się według niniejszego regulaminu.
2. Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza akceptacje przez Klienta zasad sprzedaży wynikających z niniejszego regulaminu oraz zobowiązuje Klienta do przestrzegania zawartych w nim reguł.
3. Prezentowane ceny są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako osobna pozycja w koszyku, informacja o cenie wysyłki podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży.
4. Oferta prezentowana na stronie sklepu jest ofertą handlową. Momentem zawarcia umowy jest moment przyjęcia oferty Sklepu przez Klienta co następuje poprzez złożenia zamówienia w sposób określony w regulaminie.
5. Złożenie przez Klienta zamówienia zostanie potwierdzone przez Sklep poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany przez klienta.
Realizacja zamówienia, płatności
1. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego w informacjach personalnych konta. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, tzn. takich, w których brakuje na przykład numeru telefonu, adresu e-mail lub jeżeli dane te zawierają błędy. Są one niezbędne do potwierdzenia zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia wynosi od 3 do 28 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku zamówień specjalnych czas może być dłuższy. Dokładny termin realizacji jest wyświetlany po dodaniu produktu do koszyka, a także wysyłany mailem po złożeniu zamówienia.
3. Płatności można dokonać na trzy sposoby:
· płatności online obsługiwane przez eCard i dotpay
· przelew bankowy
· za pobraniem
4. Sklep zastrzega sobie prawo ewentualnego dodatkowego potwierdzenia zamówienia przez telefon z naszej strony.
5. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień budzących wątpliwości lub zawierających błędne dane teleadresowe.
Odbiór towaru, zwrot towaru
6. Zawartość przesyłki powinna być sprawdzona w obecności kuriera na okoliczność kompletności i nienaruszalności opakowań.
· W przypadku gdy doręczona przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody i nie przyjmowanie przesyłki. Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać – rodzaj uszkodzenia jaki był widoczny.
· O w/w sytuacji proszę powiadomić sprzedawcę ( 537 407 953 lub biuro@eko-kraina.pl).
· W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu lub przesyłka nie była kompletna – prosimy o pilny kontakt ze sprzedawcą 537 407 953 lub biuro@eko-kraina.pl.
· W przypadku przesyłki kurierskiej Klient ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem Klient powinien spisać protokół z Kurierem. Nie spisanie protokołu nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Klienta do złożenia reklamacji (rozumianej jako prawo do zgłoszenia niezgodności towaru z umową lub skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji). Protokół jest jednak pomocny i skraca procedurę reklamacji. W przypadku braku protokołu w opisanej sytuacji po stronie Klienta powstaje obowiązek udowodnienia, iż przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna.
7.Konsument ma prawo do dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni .
Formularz do zwrotu towaru znajduje się na stronie, poniżej.
Zwracany towar nie może nosić śladów zużycia czy zniszczenia.
· Koszty przesyłki do klienta ponosi Sklep, koszt przesyłki zwrotnej klient.
· Prosimy przed odesłaniem towaru skontaktować się ze Sklepem. Pozwoli to na ustalenie właściwej procedury zwrotu.
· Klient nie ma prawa zwracać towaru, który został wyprodukowany pod indywidualne zamówienie klienta
Zwrotowi nie podlegają:
· zamówienia indywidualne - produkty tworzone według projektu klienta lub produkty z katalogu ze zmodyfikowanymi wymiarami podanymi przez klienta.
· produkty zużyte, zniszczone oraz noszące ślady montażu.
Dane osobowe
1. Zgodnie z przepisami ustawy z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) każdy Klient ma możliwość wglądu, modyfikacji i usunięcia udostępnionych Sklepowi danych osobowych. Dane osobowe są gromadzone, przechowywane i wykorzystywane przez Sklep za zgodą ich właścicieli, zgodnie z prawem i z zachowaniem należytych procedur, oraz w sposób gwarantujący ich bezpieczeństwo. Sklep może wykorzystywać dane osobowe w celu zapewnienia właściwej obsługi zamówień klientów oraz do powiadamiania o nowościach i promocjach.
Ochrona danych osobowych
1. Dane osobowe przekazywane przez Użytkowników Serwisu, są przetwarzane przez Bioires Filip Kosim, który jest ich Administratorem. Przekazane podczas rejestracji konta w Serwisie i/lub składania Zamówienia dane osobowe, będą wykorzystywane wyłącznie w celu:
· realizacji ewentualnej umowy,
· w przypadku wyrażenia przez Użytkownika zgody, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez Serwis.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, i nie jest warunkiem realizacji Zamówienia.
2. Użytkownik ma możliwość zarejestrowania konta w Serwisie. Dokonując rejestracji w Serwisie, Użytkownik dobrowolnie może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych, zachowując prawo do wglądu, poprawy i usunięcia ich z bazy. Użytkownik ma prawo w każdej chwili do usunięcia konta, na żądanie zgłoszone do Bioires Filip Kosim
3. Każdy Użytkownik ma prawo do kontroli przetwarzanych danych, które go dotyczą, zawartych w zbiorach danych oraz dostępu do swoich danych celem ich poprawiania. Każdemu Użytkownikowi po zarejestrowaniu się przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz możliwość ich zmiany. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
4. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych. Dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom w celu i zakresie niezbędnym do realizacji Zamówienia lub Rezerwacji.
Reklamacje
1. Jeśli Klient zauważy, że produkt który otrzymał posiada wady techniczne, jakościowe lub inne powstałe podczas dostawy, ma prawo do złożenia reklamacji. Należy wtedy odesłać wadliwy towar w przeciągu 14 dni od daty otrzymania produktu wraz z opisem przyczyn reklamacji załączając formularz reklamacyjny na adres Sklepu.
2. Reklamacje mogą być składane zarówno drogą mailową na adres biuro@eko-kraina.pl.pl jak i w formie pisemnej na adres Sklepu. Formularz reklamacyjny znajduje się na stronie Zwroty i reklamacje
3. Sklep ma obowiązek rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się informować Klienta.
4. W przypadku uznania przez sprzedawcę reklamacji zostanie kupującemu wskazany proponowany przez sprzedawcę sposób i tryb postępowania przy jej realizacji (np. sposób zwrotu przez kupującego towaru, sposób odbioru nowego itp.) - w takim przypadku sprzedawca ponosi również koszty transportu reklamowanego towaru. W przypadku odmowy uznania reklamacji kupującemu zostanie przedstawione uzasadnienie tej odmowy.
5. Przy odbiorze bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku, gdy paczka jest otwarta lub w widoczny sposób uszkodzona, należy spisać w obecności kuriera protokół szkody (odpowiedni druk reklamacyjny posiada przy sobie kurier firmy przewozowej) i nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się ze z nami.
Zwroty i reklamacje
Zwroty towaru
Termin
Jeśli chcesz zwrócić towar, jako konsument masz do tego prawo w ciągu 14 dni.
Procedura
Należy przesłać oświadczenie informujące o decyzji o odstąpieniu od umowy. Dla Państwa wygody stworzyliśmy formularz dostępny w pliku WORD oraz PDF, który należy przesłać na adres biuro@eko-kraina.pl. Formularz można wysłać również pocztą (Bioires Filip Kosim ul. Na stoku 15, 35-321 Rzeszów).
Proszę wybrać formę zwrotu, która jest dla Państwa wygodna.
Zwrot towaru
Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy obsługa sklepu wysyła informację o czasie obioru zwracanych produktów. Obowiązkiem klienta jest zabezpieczenie towaru oraz przygotowanie przesyłki do odbioru w wyznaczonym terminie.
Zwrot pieniędzy za zakup
Sklep w ciągu 14 dni roboczy od otrzymania zwrotu towaru, zwraca pieniądze na konto wskazane przez klienta, w przypadku płatności kartą zwrot jest dokonywany na rachunek tej karty
Reklamacje
Procedura
W celu złożenia reklamacji prosimy o wysłanie formularza reklamacyjnego. Dla Państwa wygody stworzyliśmy formularz dostępny w pliku WORD oraz PDF, który należy przesłać na adres biuro@eko-kraina.pl .Formularz można wysłać również pocztą (Bioires Filip Kosim ul. Na stoku 15, 35-321 Rzeszów).
Proszę wybrać formę zwrotu, która jest dla Państwa wygodna.
Termin
Sklep rozpatruje reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni, a o podjętych czynnościach informuje Klienta