
Zamówienia złożone do godziny 13.00 wysyłamy tego samego dnia (o ile towar jest dostępny z magazynu).
98 % przesyłek kurierskich dociera do naszych klientów już następnego dnia.
Czas i koszt dostawy zależy od rodzaju przesyłki (więcej informacji w stopce strony).

Dostępne sposoby płatności:
- przelew tradycyjny
- płatność gotówką przy odbiorze (kurier lub odbiór w siedzibie firmy)
- przelew online (Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl)
Dla Państwa wygody towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DPD oraz InPost. W ofercie posiadamy także listy polecone Ecommerce oraz Paczkomaty.
Nowość !!
W celu usprawnienia odbiorów przesyłek firma InPost od tego roku wprowadziła możliwość płatności kartą dla przesyłek pobraniowych. Nie musicie Państwo mieć przygotowanej, odliczonej gotówki, ponad 2,5 tysiąca kurierów InPost zostało wyposażonych w mobilne terminale płatnicze.
Zobacz katalogi do pobrania,
certyfikaty i pozostałe PDF.

Proces zakupowy na stronie www.eko-kraina.pl
Aby znaleźć produkt który Państwa interesuje wystarczy w wyszukiwarce wpisać jego nazwę i nacisnąć szukaj.
Innym sposobem dotarcia do konkretnych produktów jest wyszukanie go poprzez konkretne kategorie. Znajdują się one w górnym menu strony oraz po lewej stronie na zielonym tle.
Po znalezieniu odpowiedniego towaru aby dokonać zakupu wystarczy dodać go do koszyka.
Po przejściu do koszyka mają Państwo możliwość określenia:
- ilości sztuk danego towaru który chcecie Państwo zakupić,
- sposóbu dostawy
- sposobu płatności
Dla stałych klientów naszego sklepu przygotowaliśmy kody rabatowe, jeśli jesteście Państwo posiadaczami takiego kodu można go użyć w tym miejscu (prawy górny róg nad kwotą do zapłaty).
Jeśli chcą Państwo kupić więcej produktów na naszym sklepie, z tego poziomu jest możliwość powrócenia do sklepu i kontynuowania zakupów
Gdy Państwa zakupy są już kompletne, został wybrany sposób dostawy i płatności klikamy przycisk zamawiam
Następnie zostaną Państwo przekierowani na stronę Twoje Dane.
Tutaj są do wyboru trzy opcje:
- jeśli nie macie Państwo jeszcze konta na naszym sklepie można go utworzyć klikając przycisk zarejestruj się - jako posiadacie konta w naszym sklepie macie Państwo podgląd do statusu i historii zamówień, dodatkowo przy kolejnych zakupach nie trzeba już po raz kolejny wpisywać danych do wysyłki, ponadto jak już wcześniej pisaliśmy dla stałych klientów mamy szereg promocji i kodów rabatowych
- jeśli zamówienie ma charakter jednorazowy nie trzeba zakładać konta w naszym sklepie, wystarczy podać kliknąć złóż zamówienie, podać dane do wysyłki i to wszystko
- trzecia opcja to propozycja dla użytkowników już posiadających konto na naszym sklepie, wystarczy podać mail i hasło kliknąć zaloguj się a dane do wysyłki zostaną uzupełnione automatycznie
Po wybraniu odpowiedniej opcji, klikamy przycisk podsumowanie, sprawdzamy czy wszystkie dane zostały wprowadzone poprawnie oraz czy produkty w koszyku zgadzają się z tymi które Państwo wybrali i klikamy potwierdzam zakup.
Jeśli wybrali Państwo formę wysyłki za pobraniem, proces zakupowy kończy się w tym miejscu, my wysyłamy towar płatny przy odbiorze u kuriera.
W przypadku wybrania płatności elektronicznej Dotpay zostaną Państwo po kliknięciu w przycisk opłać zamówienie przekierowani na stronę w celu wyboru Państwa banku i opłacenia zamówienia.
W przypadku wybrania opcji przelew tradycyjny, wszystkie dane do przelewu dostaną Państwo w mailu od naszego sklepu, dane do przelewu znajdują się też w stopce strony oraz w zakładce Kontakt. Po zaksięgowaniu się pieniędzy towar wysyłamy tego samego dnia (o ile dostępny jest z magazynu)
Jeśli podczas zakupów wystąpił jakikolwiek problem lub nie mogą sobie Państwo poradzić z procesem zakupowym prosimy o kontakt telefoniczny, chętnie przyjmiemy zamówienie telefonicznie, dobierzemy odpowiedni produkt do Państwa potrzeb i oczekiwań. Jesteśmy do dyspozycji pod numerami: 695 764 384 lub 602 755 091
Dodatkowe informacje:
Na naszym sklepie obok produktów widoczne są ich stany magazynowe, nie zawsze stany na sklepie pokrywają się ze stanami faktycznymi w naszym magazynie z racji tego że posiadamy kilka sklepów internetowych. Jeśli aktualnie obok produktu widnieje status brak produktu a koniecznie chcą Państwo ten produkt kupić warto do nas zadzwonić i upewnić się czy na pewno ten produkt jest niedostępny.